Politica de returnare
Returnări
1. Returnare din motive de schimbare a deciziei
Final Drive A/S va accepta cu plăcere returnările din motive de schimbare a deciziei, atâta timp cât o solicitare de returnare este primită de noi în termen de 30 de zile de la primirea articolului și sunt returnate în ambalajul original, neutilizate și în condiții de revânzare.
Clientul trebuie să ia legătura cu serviciul nostru de relații cu clienții înainte de a returna comanda și să obțină un acord scris pentru returnare.
Costurile de returnare vor fi suportate de către client și acesta va trebui să își organizeze propriul transport.
Final Drive A/S poate organiza o preluare, după ce detaliile și costurile au fost clarificate cu clientul.
Odată ce returnările sunt primite și acceptate, rambursările vor fi procesate înapoi pe contul bancar al clientului sau prin plata făcută cu cardul de credit. De asemenea, putem oferi un credit de magazin pentru o achiziție viitoare. Vă vom notifica odată ce acest lucru a fost finalizat prin e-mail.
(Final Drive A/S) va rambursa valoarea bunurilor returnate, dar NU va rambursa valoarea oricăror costuri de transport plătite.
1.2 Ce este necesar pentru a obține o rambursare/schimbarea transmisiei finale?
o Fără semne vizibile de utilizare (fără zgârieturi, fără deschiderea porturilor)
o Niciun retur nu va fi acceptat fără acordul nostru scris prealabil.
o Fatura originală trebuie să fie atașată la pachet sau trimisă pe e-mail.
o Transmisia finală trebuie să includă toate manualele și ambalajul original.
o Acceptăm returnarea produselor comandate timp de până la 30 de zile.
o Clientul este responsabil pentru toate costurile de transport pentru retur.
o Comenzile speciale sau produsele folosite nu pot fi returnate.
o Dacă o transmisie finală este returnată fără un acord scris de la Final Drive A/S, aceasta nu va fi creditată, refacturată sau rambursată. Clientul are 30 de zile pentru a ridica transmisia finală, de la depozitul Final Drive A/S, începând cu ziua primirii. După 30 de zile, Final Drive A/S nu este responsabil pentru transmisia finală.
o Dacă Final Drive A/S este de acord să primească înapoi transmisia finală, va exista o taxă de restituire de 20%. Suma creditată va fi transferată pe cardul de credit sau prin alte metode de plată.
o Final Drive A/S nu este responsabil pentru orice paleți/colete pierdute în timpul transportului.
2.1 Metoda de rambursare:
Rambursările vor fi emise către metoda de plată originală utilizată în timpul achiziției.
2.2 Metoda de rambursare:
Procesul de rambursare durează 2-7 zile după primirea transmisiei finale la adresa noastră.
3. Returnări garantate
o Final Drive A/S va onora cu plăcere orice reclamație validă privind garanția, cu condiția ca o reclamație să fie depusă în termen de 14 zile de la primirea produselor.
o Dacă clientul primește o transmisie finală deteriorată, defectă sau greșită la primire, vă rugăm să ne contactați la info@finaldrive-trackmotors.com.
o Transmisiile finale care sunt deteriorate, defecte sau incorecte la primire vor fi luate în considerare pentru o rambursare completă în numerar sau posibilitatea de a primi o transmisie finală nouă. Cu toate acestea, Final Drive A/S va trebui să o verifice la adresa din Danemarca înainte de finalizarea reclamației.
o Final Drive A/S se va ocupa de înlocuirea transmisiei finale și va plăti toate taxele suplimentare, inclusiv costurile de transport.
o Final Drive A/S nu este responsabil pentru niciun cost de transport dacă defectul se datorează clientului.
o Odată cu primirea articolelor pentru o reclamație privind garanția, vă puteți aștepta ca Final Drive A/S să proceseze reclamația dvs. privind garanția în termen de 7 zile.
Odată ce reclamația privind garanția este confirmată, veți primi alegerea dintre:
(a) un articol de înlocuire trimis către dvs. (dacă este disponibil în stoc)
(b) o rambursare sub formă de credit de magazin
(c) rambursarea la metoda dvs. de plată
Final Drive A/S
Bodøvej 8
8700 Horsens
Danemarca
DK33397542
E-mail: info@finaldrive-trackmotors.com
Telefon: +45 60178150