Politica de expediere

Final Drive A/S ("noi" și "compania noastră") este operatorul site-ului (https://transmisie-finala.ro/) ("Site-ul web"). Prin plasarea unei comenzi prin intermediul acestui Site, veți fi de acord cu termenii de mai jos. Aceștia sunt furnizați pentru a vă asigura că ambele părți sunt conștiente și sunt de acord cu această înțelegere pentru a vă proteja reciproc și a stabili așteptările privind serviciul nostru.

 

1. General

În funcție de disponibilitatea în stoc. Încercăm să menținem un număr exact de produse în stoc pe site-ul nostru, dar din când în când poate apărea o discrepanță de stoc și nu vom putea să furnizăm toate articolele la momentul achiziției. În acest caz, vă vom furniza produsele disponibile și vă vom contacta pentru a vă întreba dacă preferați să așteptați reîncărcarea articolului aflat în backorder sau dacă preferați să vă procesăm un ramburs.

 

2. Costuri de livrare

Oferim transport gratuit pentru toate comenzile în Europa. Orice comandă plasată în afara Europei va primi o ofertă pentru costul suplimentar legat de transport.

 

3. Termeni de livrare

Comenzile plasate înainte de ora 14:00 / 02 PM - (UTC+01) vor fi expediate în aceeași zi, în caz contrar, în următoarea zi lucrătoare.

3.1 Timpul de tranzit

În general, expedierile în Europa sunt în tranzit între 2 și 6 zile.

 

3.2 Timpul de tranzit internațional

În general, comenzile expediate internațional (în afara Europei) sunt în tranzit între 4 și 12 zile. Acest lucru variază în funcție de curierul pe care l-ați selectat. Suntem în măsură să oferim o estimare mai specifică atunci când alegeți curierul la finalizarea comenzii.

 

3.4 Schimbarea adresei de livrare

Depozitul nostru operează de luni până vineri în timpul orelor normale de lucru (luni-joi: 09.00-17.00, vineri: 09.00-15.00), cu excepția sărbătorilor naționale, moment în care depozitul va fi închis. În aceste cazuri, luăm măsuri pentru a asigura că întârzierile în expediere vor fi reduse la minimum.

 

3.5 Schimbarea adresei de livrare

Pentru solicitări de schimbare a adresei de livrare, suntem în măsură să schimbăm adresa în orice moment înainte ca comanda să fie rezervată/expediată.

 

3.6 Produsele indisponibile

Dacă un produs nu este în stoc, vom aștepta ca produsul să fie disponibil înainte de a expedia comanda dvs. Produsele existente în comandă vor fi rezervate în timp ce așteptăm acest produs.

 

3.7 Depășirea timpului de livrare

Dacă timpul de livrare a depășit timpul prognozat, vă rugăm să ne contactați pentru a putea efectua o anchetă.

 

4. Notificări de urmărire

La expediere, clienții vor primi un link de urmărire prin intermediul căruia vor putea urmări progresul expedierii lor pe baza celor mai recente actualizări puse la dispoziție de furnizorul de transport.

 

5. Colete deteriorate în tranzit

Dacă constatați că un colet este deteriorat în tranzit, dacă este posibil, vă rugăm să respingeți coletul de la curier și să luați legătura cu serviciul nostru de relații cu clienții. Dacă coletul a fost livrat fără prezența dvs., vă rugăm să contactați serviciul clienți pentru pașii următori.

 

6. Taxe și impozite

6.1 TVA (Taxa pe valoarea adăugată)

În mod standard, prețul este calculat în magazin, deoarece clientul este considerat o companie cu un număr de TVA.

În interiorul UE (prețul din coșul de cumpărături este prețul total, nu se va adăuga nicio taxă suplimentară):
Persoane private (fără număr de TVA): Se va adăuga TVA la preț, consultați prețul cu TVA inclus pe pagina produsului pe care doriți să-l cumpărați sau în coșul de cumpărături.
Companie (cu număr de TVA): Nu se va adăuga TVA la comanda dvs.

În afara UE:
Nu vom adăuga TVA la comanda dvs.

 

7. Anulări

Dacă vă răzgândiți înainte de a primi comanda, suntem în măsură să acceptăm anulări în orice moment înainte ca comanda să fie expediată. Dacă o comandă a fost deja expediată, vă rugăm să consultați politica noastră de rambursare.

 

8. Asigurare

Coletele sunt asigurate împotriva pierderii și a deteriorării până la valoarea declarată de curier.

 

8.1 Proces pentru coletele deteriorate în tranzit

Vom procesa un ramburs sau o înlocuire imediat ce curierul își va finaliza ancheta asupra reclamației.

 

8.2 Proces pentru coletele pierdute în tranzit

Vom procesa un ramburs sau o înlocuire imediat ce curierul va efectua o anchetă și va considera coletul pierdut.

 

Contactați-ne

Dacă aveți întrebări sau sugestii cu privire la Politica noastră de Confidențialitate, nu ezitați să ne contactați.

Final Drive A/S
Bodøvej 8
8700 Horsens
Danemarca
DK33397542

Contactați serviciul clienți (UTC+1 de luni până joi: 09:00-17:00 și vineri: 09:00-15:00):

E-mail: info@finaldrive-trackmotors.com
Telefon: +45 60178150